Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem wpływającym na potencję jest właściwe jedzenie. Zbilansowana dieta jest w stanie wpłynąć na nie tylko poziom potencji, lecz też płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co się dzieje podczas wytrysku. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wówczas do całkiem istotnych ubytków selenu. Możemy go uzupełnić spożywając niektóre ryby, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny bardzo istotny element naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za syntezę testosteronu, ten natomiast pobudza nasze libido. W czasie spożywania napojów procentowych czy palenia tytoniu tracimy cynk, lecz szybko można go zwiększyć przez potrawy strączkowe, niektóre ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj czy ostrygi.
Wyjątkowo ważnym elementem jest również arginina, stanowiąca 80 procent ejakulatu. Arginina przyśpiesza produkcję spermy oraz zwiększa czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy także w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak kakao, wołowina, nerkowce, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Należy zwrócić również uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest określana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, jaka ma wpływ na poprawne działanie hormonów. Jeśli pragniemy poprawić jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie cialis