26 Lut

Klucz do twojej siły

indeks1
Tajemnica Twojej mocy

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Wyszło na jaw, że nadprogramowa ilość kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej wywołuje przyrost poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, przykładowo… testosteronu. Długie lub częste głodówki bądź totalne
tani cialis
wyeliminowanie wszelakiego typu tłuszczów z diety, mimo niskiej albo prawidłowej wagi ciała także może negatywnie wpływać na poziom tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest mocne serce

Postępuj według zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt duże spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Wskutek tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – transfer krwi. Ponieważ wzwód polega na wypełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie skutek, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeśli chcesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, tania kamagra
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w różnej postaci odłóż na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który skutecznie wpływa na obniżenie ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.

25 Lut

Łatwe? To do roboty, a raczej do łóżka!

Apetyt seksualny zależy głównie od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do podjęcia zbliżenia, przynosi nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla dziewczyn!), doceniani przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest zgodna z naszymi upodobaniami, prawdopodobnie nic nie będzie przeszkodą żeby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednakże instynkt seksualny, choć jest kwestią ducha, zależy jest również od potencjału ciała. potencja
Wskutek tego poza troską o odpowiednią oprawę zbliżenia, wskazane jest 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować zawczasu swoje ciało, żeby sprostało wyzwaniom, jakie pragniemy przed nim postawić. Kluczowy jest sen, ruch, zdrowa dieta oraz odrzucenie używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezwykle negatywnie na możliwości wzwodu, nie istnieje też coś takiego jak zdrowa liczba wypalanych papierosów – każda liczba obniża sprawność seksualną!).

Oprócz wypunktowanych w artykule sposobów, każdy z nas mógłby polecić parę własnych, które sprawiają, iż apetyt seksualny wzrasta. Czy jest to nasz ulubiony sposób wypoczynku, masaż, gorąca kąpiel: smakowanie pysznego oraz pomysłowego jedzenia: miło i spokojnie lub czynnie i ekscytująco spędzony dzień, oczekiwanie na realizację fantazji seksualnej ustalonej wcześniej z partnerką… Bez znaczenia jaki mamy sposób na zrelaksowanie się oraz spędzanie czasu tu i teraz z partnerem/partnerką, istotne jest żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj tania viagra

20 Lut

Pięć rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia ciała są doskonałe dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój seksualny potencjał, sprawność oraz wigor. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najskuteczniej polepszą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną poprawić jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń aktywizuje produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu wzrasta, kiedy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra cena

Aby poprawić jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większą przyjemność z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych mięśni ciężko pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane również dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku oraz ułatwiają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają sprawność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość seksu. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj cialis